1 kwietnia rozpoczął się Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021. W związku z sytuacją epidemiczną termin spisu został wydłużony do 30 września 2021 r.
Udział w spisie jest obowiązkowy !!!
Na stronie spis.gov.pl dostępna będzie aplikacja przeznaczona do samospisu. Dostęp do aplikacji możliwy będzie poprzez profil zaufany bądź podanie nr PESEL oraz nazwiska rodowego matki. Respondent po pierwszym zalogowaniu się do aplikacji będzie miał 14 dni na wypełnienie, uzupełnienie lub poprawienie formularza.
Spisać można się również na infolinii spisowej obsługiwanej przez pracowników statystyki publicznej pod numerem – 22 279 99 99.
Kto nie spisze się samodzielnie, zostanie przepytany przez rachmistrza spisowego.
Na czas trwania spisu Urząd Miejski Sulechów w godzinach urzędowania udostępni stanowiska do dokonania samospisu przy zachowaniu reżimu sanitarnego. Stanowiska dostępne będą w pokojach: pok. nr 003D (wejście od strony Urzędu Stanu Cywilnego), pok. nr 121 (I piętro), pok. nr 217 (II piętro).
W przypadku dodatkowych pytań związanych z realizacją NSP2021 można kontaktować się z Gminnym Biurem Spisowym w Urzędzie Miejskim Sulechów pod numerami telefonu 68 385 11 16, 68 385 11 67, 68 385 11 31, 68 385 11 48.
Więcej informacji na stronie: spis.gov.pl